Thursday, February 15, 2007

exam dah abis

pagi tadi aku ambik exam bertulis. sebelum tu, punyale sibuk member-member aku. Bincang sana bincang sini, photostat sana, photostat sini. hebat malam tadi. cuba bayangkan set-set orang tua berbincang dengan amat hebatnya.

masa exam, okle...aku jawap semua soalan. lama dah tak menulis secara manual, lengoh tangan naik jam dibuatnya...tapi yang lawaknya aku jawab satu soalan tentang refleksi...fikiran aku buntu, macam mana nak cari contoh untuk jawapan aku. pikir punya pikir aku decided tuliskan alamat blog mamat refleksi dalam kertas exam tu, siap alamat http lagi.. entah le...mungkin pemeriksa baca blog ni...tapi yang penting aku bukan cakap aje...bukan retorik. tapi FACT. bacale refleksi saya...

sedih le..kawan seminggu dah balik. tinggal seorang dua kawan yang balik dengan bas jam 800 mlm. yang naik flight dah balik jam 3 tadi. அக்கு லேபக் கட் லோபி, செபப் கட் சினி அஜே ய் அட அசெஸ் ப்ரீ விபிய். tengah syok nak tulis blog ada gangguan, satu grup pakcik-pakcik berduit berkempen pasal saham juta-juta dollar. aku tumpang sekaki dengar...bukan sikit-sikit punya duit...duit amerika dollar lagi, cerita pasal internet...aku merefleksi diri aku, kalaule..semua orang kat malaysia berhenti kerja...join grup pakcik-pakcik ni...apa jadi dengan ekonomi malaysia...?

ada sapa nak komen

No comments: